суббота, 31 декабря 2011 г.

Орос хүүхэнтэй суусан хятадууд



Оросын алс дорнодын оршин суугчид сүүлийн үед олноороо Хятад ард улсын иргэдтэй гэрлэх болсон байна.
Үүнд олон шалтгаан байгаа байх. Ямартаа ч наймаачин хятадууд оросын эрчүүдийн хомсдолыг нөхөж байгаа бололтой.


Катя (26 настай) ба Женя (42 настай) Ляндцын Ин

Полтавка тосгон. Байр түрээслүүлэхээс гадна хүлэмжтэй.


"Анх биднийг манай найзууд танилцуулсан. Тэрээр над дээр ирээд мөнгөөр тусалж, үнэтэй бэлэг өгдөг болсон. Бид одоо хамтдаа таван жил амьдарч байна. Хоёр хүүхэдтэй болсон. Нөхөр маань оросоор бага зэрэг ярьдаг болсон. Анх ирэхдээ зөвхөн кушать гэдэг ганцхан үг мэддэг байсан" гэж эхнэр нь ярьжээ.

Татьяна (25 настай) ба Костя (40 настай) Галян

Полтавка тосгон, аж ахуйтай.
«Би 16 настай байхдаа хэсэг найз охидын хамт зуны амралтаараа тариан талбай дээр ажилласан юм. Костя тэр талбайн эзэн байсан бөгөөд тэнд олон хятад тариан талбай болон фермийн аж ахуйтай байсан. Тэрээр надтай өөрийн мэддэг орос хэлээрээ ярьж сургамжилдаг байсан. Тэр надад гэрлэх санал тавьхад би шууд зөвшөөрөөгүй. Тэр надаас хамаагүй ах байсан. Манай эмээ хэлэхдээ тэр чамтай суугаад оросын паспорт авангуутаа чамайг хаях болно оо гэдэг байсан. Гэвч эмээ маань алдсан. Бид сайхан амьдарч байна. Хүмүүс намайг ашиг хонжоо харж энэ хүнтэй суусан гэж битгий бодоосой» гэж эхнэр нь хэлжээ.

Вика (29 лет) и Володя (46 лет) Ван Цзюнь

Пуциловка тосгон. Байр түрээслүүлэхээс гадна гахайн аж ахуйтай.
«Тэр анх оросоор ярьж чаддаггүй байсан ч миний хүссэн бүгдийг хийдэг байсан. Би түүнд орос хэл зааж байхдаа дотно болж улмаар хайртай болсон. Одоо бид хоёр хоёр охин, хоёр хүүтэй. Өглөөнөөс орой болтол тэр ажилладаг. Түүний хувьд хятаддад юу ч байхгүй. Тэрэнд энд байх нь таалагддаг» гэж Вика ярьсан байна.

Ира (32 настай) ба Витя (36 настай) Вэйцзя

Синельниково тосгон, аж ахуйтай.
«Тэр над хэлэхдээ намайг анх хараад дурласан гэдэг. Харин би түүнийг анх хараад юу ч бодогдоогүй. Яагаад гэвэл тэр хятад шүү дээ. Харин дараа нь бид ярилцаж байгаад гэрлэсэн. Тэр над хэлэхдээ би чиний тогооч, агрономч, бас дарга чинь гэсэн. Эхний үед бид тосгон дамжиж ажил хийдэг байсан. Тэр над их сайн» гэж эхнэр нь хэлжээ.

Маша (21 настай) ба Коля "Бульдог" гэдэг хочтой (36 настай) Кайфэн

Чернятино тосгон, аж ахуйтай.
«Би найзын хамт түүнд ажилладаг байсан. Тэр манайд хаяа зочилж ирдэг байсан ч бид бие биенээ сайн таньдаггүй байсан. Нэг удаа тэр ирэхдээ над „Би чамд хайртай“ гэж хэлсэн. Гэвч би тэр үгэнд нь юм бодоогүй. Тэр өдөр болгон ирж намайг кафед дайлдаг болсон. Тэр бүх хүмүүс ганцхан сэтгэлтэй байдаг гэж хэлдэг ч би хятадууд гэр орондоо хаан шиг байдаг гэж сонсож байсан болохоор их эргэлздэг байсан. Орос хүүхнүүд нөхөрт гараад ихэнхдээ ажилладаг бол би түүнд хүүхдийг нь гаргаж өгөхөөс өөр ажил хийдэггүй. Тэд шударга, их хямагч нарийн» гэжээ.

Инна (26 настай) ба Саша (28 настай) Менцзы

Уссурийск, зах дээр наймаа хийдэг.
«Бид анх зах дээр танилцсан. Тэрээр надад өөрийн амьдралаа ярьдаг байсан ба би амьдралдаа эхний бөгөөд сүүлийн төлөв даруу, номхон хүнтэй танилцсан минь тэр байсан. Хуримаа бид Хятаддад хийсэн. Тэнд хуримын ширээнд суусан хүмүүсээс нэгэн ч орос, англи хэл мэдэхгүй байсан. Тэнд зурагтаар оросын тухай гардаггүй болохоор тэд орос ч гэж мэдэхгүй байсан. Намайг анх хадамууд маань хараад жинхэнэ үү гэж асууж байсан»

Надя (24 настай) ба Миша (38 настай) Ханьшуй

Владивосток, гар утасны засварын газартай

«Миша анх надтай танилцахдаа асар том цэцгийг баглаа бэлэглэж байсан. Нэг удаа би түүн рүү залгахад тэр ресторанд найзуудтайгаа байсан боловч манайд ирээд над гайхалтай амттайгаар загас шарж өгч билээ. Дараа нь тэр надад чи надад таалагддаг гэж хэлсэн. Тэр ч надад таалагддаг байсан болохоор бид хамтда байхаар шийдсэн. Тэр үед тэр нэг хүүхэнтэй байдаг байсан ч тэрэндээ мөнгө өгөөд явуулсандаа» гэж Надя ярьжээ.

Катерина (20 настай)

Синельниково-2 тосгон, ажилгүй.
«Миний хүүхдийн эцэг нь хятад хүн. Гэхдээ бид хамт амьдардаггүй. Тэр үргэлж бүх юмыг өөрийнхөөр нь байхыг хүсдэг байсан. Би хүүхдийнхээ үсийг өөрийнхөөрөө засах, бас хүүхэд нүцгэн явж борлохыг тэр таалдаггүй байсан. Намайг богино банзал өмсөхийг минь хориглосон учраас дандаа л өмд цамц өмсдөг байлаа. Би дараа нь түүнд өмд чамд тийм их таалагддаг юм бол өөрөө өмс. Би өөрийнхөө дуртай юмаа өмсөх болно гэж хэлсэн. Харин тэр намайг гэрийн ажил хийхийг шаарддаггүй. Өөрөө бүхнийг хийдэг байсан».

1 комментарий: